Powered By Blogger

8.11.2009

Revenge of stubborn...

Mudah saja bila kita mengungkap perkataan "MAAF" tp biler hati sudah pedih..bila hati sudah terase..meminta maaf itu terase seperti dipermain kan..maaf itu sudah terlwt...

Arini aku rase berdose sgt2..melukakan ati 2 org yg aku syg...and xleyh nk undur dah...aku salah..aku degil...aku susah nak terime pujukan...aku susah memaafkan...aku berdose....

Am i too stubborn??..ehmmm..i admit it..my fault..its all because of me..am sorry...

forgive me Mom..
forgive me mY...
now i deserved it....GOD, please forgive me...

terase diri sgt berdose......=(

4 comments:

xyla said...

napew shayam?
wut hv u done dearie?
whateve it is just 4get all the past k syg..take it as a pengajaran.
dun hv 2 blame urself syg.nobody perfect.sumtimes we make a mistake.but never mind it was only a learnin process ;)cheers !

::NIKITOO:: said...

i do sumthing bad..huuuuu..
thanx darling...

*~ UmmuHusna ~* said...

bersabarlah kamu dalam menghadapi dugaan hidup ini..semoga kita diberi segala keberkatan oleh-NYA...

kadang2..dalam nikmat yg melimpah..akan ada sedikit duri yg singgah dalam hidup kita..

tanpa ujian drp-NYA..maka jauhlah kita drp-NYA..setiap ujian itu..akan mendekatkan diri pd-NYA..

bertabahlah kita..

~wan pon byk sgt dosa yg telah dilakukan..
~panjang la plak membebel..huhu..
~mmmmuah..cayam nik..(>.<)

::NIKITOO:: said...

wan...thanx bebeh!! wan..nik doakan mak ngan adek wan cepat2 sembuh k..n dijauhi dri penyakit yg berbahaye tu...nik pon tgh demam ni..adoyaiii..