1.21.2009

hips dont lie

hye there..hye here..hye hye bye bye..

heee..
ape aku merepek nih..bialah..
ini blog aku..weee~~
ehmm..
esok balek kampong oke..

bicare mengenai balek kmpong..
sudah tentu sume org teruje kan??
ade kampong yg dkt, ade kampong yg jauh..
ade kampong yg mmg kampong n ade jugak kampong yg xmcm kampong, bandar xctly tp tetap di pggl kampong pabila kamu sume berade luar dr tmpat tggl asal kamu.......

well..perjalanan utk balik ke kampong ku adelah 8 jam la ..average nek bus..
so, bleyh jadi leper la punggung kamu..hahaha...
namun begitu..ia sbnrnyer satu perjalanan yg sukar utk di describe kan..
...teruje utk smpai ke destinasi..dan pasti nyer aku akan terlelap dan asyik dibuai mimpi dlm bus yg dingin lg cool..hihi...kdg2 smpai termimpi2 da smpai..pdahal xsmpai agi..ahaha..

biler da smpai??
pasti lah ku menanti jemputan ma n abi ku..........rindu kamu.....

2 3 ari pertame..
pasti aku akan dibawa berjalan2 di tempat ku sendiri..hehe..mcm da bertahun xbalek la plak..pdhal pntang cuti aku balik..biaselah kan..anak kesayangan..kih kih kih.. n tyme ni tyme utk ngengade..nk itu nak ini..semua dipenuhi..hihi
seronak2!

n paling beshhhhh..aku nk mkn nasik berlauk lauk ayam kampong kat bukit tandak..weeee~~

3 ari dan seterusnyer..pasti lah aku boring xtentu pasal..ahahaha..
kerana??
kerana xde org kat uma menemani ku...ma bz keje..abi bz usiness..aku??
aku dan dunie ku....ehmmmm.... n he's not here..rrindu...skype is the best way..=)

ehmmm..but..satu misi penting utk dilakukan pd waktu cuti ini ialah....
cari dress yg sesuai utk Gradnyte...hihihi...xde baju, CANCEL!
hahaha...