Powered By Blogger

3.01.2009

KL vs KEL

jumaat,sabtu, ahad..aku kua..matilah aku...keje langsung xwat agi..i will die.....huk3

Fri>>katil uniten+Taman Warisan+KTV alamanda
demam tp diberi suntikan kesihatan oleh my GeGURLs dgn 'suntikan beracun karoake 'plus 'suntikan roti john kedai eleven'..kakaka..suare ku yg sengau kerane mukus bertukar menjadi merdu spt hetikus endang..kakakak
Sat>>TTDI S.alam
photoshoot with the darlings..qlima,nelly,remy,chun n anas..
Sun>>UPM-Padang+Alamanda
jalan2 cun-ci man-te..smpat in-gat ban-ju men-ros sen-lai! ehehe

ban-tu ben-lah, ban-tu bertangkup, man-kanlah aku,ten-lan lah aku..aku xjun-rus aku xban-gus..kijo skon-loh xsin-yap lan-gi...waaaaa...

bleyh plak aku dok sengih2 dpn camera maringgg!!!
  1. futsal match 06/03
  2. presentation safety n hazard 10/03
  3. report safety n hazard 10/03
  4. logbook 13/03
  5. thesis 13/03
  6. power electronis project report 11/03

p/s: jutaan terima kaseh diucapkan kepada qlima n nelly of course..anda paham maksud itu..=)

2 comments:

Anonymous said...

kalau anda terlalu sibuk,, perlukan pembantu,,hubungi saya di nombor 019-XXXXX,,syarikat kami menawarkan perkhidmatan pembantu perseorangan untuk wanita wanita cantik SAHAJA..;p

::NIKITOO:: said...

yaaaa!! sy amat memerlukan pembantu..come to me..come to me..yeaaa...no body wants 2 be lonely..no body wants to cry...hhehehe..alamakk..adekah sy cukup cantek utk melayakkan diri utk permohonan ini??