Powered By Blogger

10.17.2009

Ini satu permulaan

Dah lame nak postkan entry ni xctually..tp xberkesempatan..sbb sy perlukan mase dan feel..hehe..Alhamdulillah dan terase bersyukur sgt2 dan yg amat..sy diberikan rezeki oleh Nya..ini berlaku pd 09.10.09 yg lalu..segale penantian dan tande tanye akhirnya terjawab dgn berite gembire..=D..alhamdulillah..

Penilaian Untuk Berkhidmat Dengan TNB
PROGRAM EKSEKUTIF PELATIH (PEP34)

Sesi temuduga yang telah tuan/puan hadiri adalah berkaitan.

Setelah diberi penilaian dan pertimbangan yang sewajarnya, tahniah dan sukacita dimaklumkan bahawa tuan/puan telah berjaya di dalam sesi tersebut. Untuk makluman, tarikh lapor diri adalah pada 2 November 2009 dan tiada penangguhan dibenarkan. Sila semak emel tuan/puan dengan kerap untuk mendapat makluman mengenai tarikh mengambil surat tawaran.

Tahniah diucapkan kepada tuan/puan dan diharap tuan/puan akan dapat menyempurnakan peranan sebagai seorang eksekutif yang berwibawa dan berdaya maju.


Diharap kan dgn rezeki dan peluang yg diberikan ini..sy dpt berkhidmat dan menyumbangkan sesuatu utk kehidupan keluarge sy kelak..ini adalah satu permulaan dan fasa baru dlm kehidupan sy..teringat pula waktu sy menjalani internship di TNBD Kb suatu ketike dahulu..sy pernah ckp dgn rakan intern sy...."untungnye kalo dpt keje TNB..just follow the flow..kehidupan pasti senang..ehmm"..(yati, kalu u bace ni mesti u tahu kan?) ngeh2..and ALHAMDULILLAH..sy mendpt peluang itu!..praised GOD!...
Xsabar rasenyer nak memulakan fasa baru dlm kehidupan ku ini..xsabar rasenyer nak menyumbang sesuatu kpd ahli keluarge sy..awl2 lg, sy dah berangan..nak tolong ma renovate rumah dan nak sponser baju raye tahun dpn utk keluarge tersayang..(aduh..dah jauh berangan)..xlupe juge pd sahabat handai..janji nak belanja dorang..and xlupe juger utk diri sendiri..nak suzuki SWIFT warne merah hati atau putih..Amin amin..moge2 hajat sy dimakbulkan nnti..tp mcm byk jer..cukup ke gaji sy nant?? ngeheee~
Ops..paling xlupe, utk sahabat hati sy..MY..nk kumpul duit utk kawen...heeeeeeeee...dan yg paling penting..sy dah bernazar nak puase 2 hari kalo dpt offer ni..kwn2, tolong remind kan sy puase 2 hari yer!
owh..xsabarnye 2 november 09!!

3 comments:

xyla said...

tahniah and good luck sayangkuuu!

nik anna said...

tahniah...rse juga kegembiraan yg kamu rase..=)..

*~ UmmuHusna ~* said...

salam..nik dear..
TAHNIAH...mmmmuah..^_^