Powered By Blogger

12.20.2008

Udang..

Ramai org suke mkn udang..tp setengah org xleyh mkn udang o seafood sbb resdung..
hehe..termasuklah aku..tp kalo da teringin sgt..aku blasah jer..sbb die beeeshhh....walaupon, lepas tue aku akan mengalami selseme yg luar biase dan saket idung yg jugak luar biase..hehe..

Udang mengingatkan aku 3 perkare...

Pertame tame, teletah anak sedare ku yg berumur 1thn 6bulan yg sgt suke mkn udang..smpai mengekek2 ketawe biler mama die suap kan udang yg telah dibuang kulitnyer..mayb die tgk care nak dpt mknan tu sgt advanture kot..nk kene buang kulit la.. kepale die dlu la..hehe..suke jer die biler udang dah hinggap dlm mulut die..hihi..rindu la plak kat budak kecik ni..

Keduanyer..aku pernah nanges tyme tgah buang kulit udang..sbb teringatkan si dia..die yg slalu buangkan kulit udang utk aku...huuuu..lucu plak rasenyer...cepat la balek..

Ketige dan lastnyer..baru skejap td aku mkn char kuew tiaw yg sgt byk udang yg fresh2 n besar2 plak tu..sedap woooooooo..xpernah rase char kuew tiaw yg sebegitu seddap dan enak...
oh ubat..aku harus telan ubat dengan seberape pntas sblm aku diserang saket idung yg xterkate..(0_0)

No comments: