Powered By Blogger

9.16.2008

2day is my day...

Hari ni hari jadi ku yg ke -22..thanx to my mum sbb melahirkan aku ke dunie ini..kalo xde ma n arwah abah, make xwujudla "ani" (name yg kubahasekan utk diriku dlm pameli ku)..hmmm...aku dibesarkan dgn didikan seorg ibu tunggal sejak kecik lg..sbb abah aku meninggal tyme umo aku 2 tahun lebeyh kot..ntah..xingt..sbb mmg xingt ape2 pon tyme 2..rest in peace abah..huu..thanx ma..ma mendidik ku, kakak n abe dgn sgguh ckal..Ma lah idola ku..bijak mencari rezeki..dan ttp teguh menghadapi ujian 4JJI..segale kisah duke,suke,cinte sumenye dikongsi bersame ma...LOVE U mums!
Mwwwwaaaaaaah..rindu................(-.-)

Today is ma day..*die* jaoh dariku..agak sedeyh..tp kutahan kan sahaje..sbb AM STRONGER..he coll me juz now..agak sedeyh sbb die lmbat wish..malu jugak sbb kene btau dlu yg arini beday aku, baru lah die menggelabah n wish..sbb die ingat beday aku esok ..maklumla tmpat die delay 7hours from here....but its oke..i am understanding gUrL..heheh...suare panggilan dan nyanyian hepi bedaynyer dhujung talian mbuatkan i mate ini mengalir dgn laju dan derasnyer..aku sedeyh sebenarnyer..................AM STRONGER!

selamat berbuke 4 *him*...


sempena menyambut beday aku sendiri nie..

aku sendiri telah berazam utk menbuat blog utk diriku sendiri..hehe..bia segalenyer ku simpan dicni..(insya4JJI segalenye?)..

aku juge berazam akan study bebaek utk sem ni..sbb da lame aku xstudy bebaek..slalunyer study mls2 jer..huhu..i knoe my self..cpt bosan n cpt giv up..cm ner nak ubah?

aku juger berazam akan buat FYP1 aku bebaek dan memahami nyer dgn baek..walaupon baru td g jumpe RA aku (Mr.TauFiq)..pdahal due utk progress report 2 n logbook dan xketinggalan juger oral presetation juz around d corner....i ned alots of research..huwaaaa...tajok aku paling pjg n awl2 sir (Suhaimi Sauti) tlah mematahkan semangat aku dgn mengatekan bahawe tajok aku yg paling x achieveble..duh!

aku juger berazam bhwe...i learn from the lesson..

i need 2 b more independent..sbb skrg ni aku byk bergantong kat org..n *him*..bler die da tade..aku terkapai2 diatas kaki ku sendiri.....
God bless me.........

AKU RINDU KAMU....

2 comments:

Anonymous said...

saya kan ader,,bergantung la kat kaki saya yg besar nih,,hehehe..space untuk 5 org kay,,kaki kiri + kaki kanan,,hehhe

::NIKITOO:: said...

hehe..thnx deary..jasamu dikenang...kapan kita ketemu lg?
ekeke